Uudised

Idea Groupi uued turundusstrateegid on Tiivi Püvi ja Maris Kivi


Idea Groupis alustasid augustis tööd turundusstrateegidena pikaajalise kogemusega Tiivi Püvi ja Maris Kivi. 

Tiivi Püvi on varasemalt töötanud telekommunikatsioonisektoris ning juhtinud Elioni, EMT ja Telia brände. Tiivi on läbi viinud mitmeid edukaid rebrändinguid ning turundustegevusi, sealhulgas EMT ja Elioni ühine rebränding ja koondumine Telia nime alla käesoleva aasta alguses.

Maris Kivi töötas enne Idea Groupiga liitumist Kaup24 juhina. Lisaks on ta olnud Estonian Airi ja Tele2 turundusjuht ning töötanud meediaagentuuris MediaCom. Maris on kasvatanud Kaup24 müügikäivet, käivitanud eksporditegevust Hiinas ning viinud omal ajal läbi Tele2 brändikommunikatsiooni kontseptuaalse muutuse.

Idea Groupi Eesti juhi Eha Talvist-Reinsalu sõnul on tal hea meel Marist ja Tiivit enda tiimis näha. “Idea Groupi turundusstrateegide tiim oli juba varasemalt väga tugev, nüüd saime veelgi jõudu juurde. Pärast seda, kui Evelin Eikner ja Kristi Jõeäär suundusid lapsehoolduspuhkusele ning Märten Liinatist sai Idea AD juht, olime meeskonna kokkupanekuga osaliselt jälle tagasi alguses. Kaaludes hoolikalt erinevaid kandidaate, oli selgelt näha, et Tiivi ja Maris suudavad just oma senise kogemuse ja laia silmaringiga lisada meeskonda veelgi kliendipoolset vaadet ning see aitab pakkuda Idea klientidele kõrgel tasemel turundusstrateegia teenust.”

Lisaks Marisele ja Tiivile jätkavad turundusstrateegide tiimis turundusstrateegina Helle Tõnts ja strateegilise planeerijana Helen Vaidla.

Idea Group on kolmes Balti riigis tegutsev turunduskommunikatsiooni kontsern, mille 15 ettevõttes Eestis, Lätis ja Leedus töötab kokku 170 inimest. Eestis kuuluvad kontserni reklaamiagentuur Idea AD, kommunikatsioonibüroo Idea PR, meediaagentuur Idea Havas Media, digianalüütika ettevõte Idea Metrix ja digilahenduste tehnilist teostust pakkuv Idea Lab.

MarisTiivi