Tehtud tööd

Visit Estonia värav lennujaamas

Juuli 2014

ÜLESANNE

Tegevuse eesmärgiks oli sihtturgude teadlikkuse tõstmine Eestist kui reisisihist, Eesti maine parandamine ja meie riigi külastamise tõenäosuse suurendamine. Kuid “the real challenge” sealjuures oli teha midagi, mis peataks hetkeks Eestist lahkuva turisti ja paneks ta päriselt tegutsema.

TEOSTUS

Otsustasime brändida Tallinna Lennujaama 5. värava. Vaja oli midagi, millel oleks laiem kõlapind – meil oli vaja lennukile kiirustavad turistid panna Eestist rääkima ja Eestis läbielatut maailmaga jagama. Meil oli vaja promoda Visit Estonia sotsiaalmeedia kanaleid ja sotsiaalmeediamärgist #visitestonia. Ehitasime 3D-põranda, millel kujutatud Eesti rabamaastik ja laudtee, mida mööda kõik saavad lennukile jalutada. See oli piisav, et panna inimesed pilte tegema ning neid Instagrammis, Twitteris ja Facebookis jagama.

TULEMUS

Visit Estonia Instagrammi konto jälgijate arv kasvas ühe kuu jooksul 40% ja postituste keskmine arv päevas kahekordistus. Meil õnnestus teha #visitestonia turistide seas veelgi populaarsemaks ning tänu sellele jõuda inimeste isiklike piltide kaudu tuhandeteni, kes tõenäoliselt pole veel Eestisse jõudnud.


Seotud artiklid ja lingid

Case study video
VAATA