Tehtud tööd

Vana Tallinn 100 miljonit pudelit

Sügis 2013

ÜLESANNE

Eesti kõige legendaarsemal kaubamärgil Vana Tallinnal täitus 2013. aasta sügisel midagi erakordset. 100 miljonit pudelit. Oma 100 miljoni ajaloo jooksul on Vana Tallinn võitnud lugematu arvu erinevaid auhindu, saanud paljude lemmikuks üle kogu maailma ja samal ajal sooritanud mitmeid „ümbermaailmareise“. Kuidas tähistada väärikat tähtpäeva? Kuidas tõmmata Vana Tallinnale samaväärikalt tähelepanu?

TEOSTUS

International Wine & Spirit Researchi  (IWSR 2012) järgi ongi Vana Tallinn maailma kõige populaarsem Eesti liköör. Valisime selle fakti oma kampaania lähtekohaks. Tõeliselt erakordsed 100 miljonit pudelit.

100 miljonit pudelit Vana Tallinna tähendab lugematu arv erinevaid pidusid, koosviibimisi, erakordseid ja vähem erakordseid sündmusi, kihlumisi, sünnipäevi, spontaanseid pidusid, erilisi ja tavalisi hetki, kokteiliõhtusööke … palju erinevaid seltskondi nautimas elu, sõprust, üksteist … üle kogu maailma! Kõik need erakordsed hetked on igas Vana Tallinna pudelis ja ka meie kampaanias olemas.

TULEMUS

Vana Tallinna eriline sõnum 100 miljonist pudelist levis heas mõttes kulutulena, andsime ainest paljudeks vestlusteks, tegime eripidusid ja meediaüritusi. Olime meeldivalt tähelepanu keskpunktis. Ja paljud, paljud inimesed läksid poodi, ostsid Vana Tallinna ning andsid oma tugeva panuse 200 miljoni pudeli tähtpäevale.


Seotud artiklid ja lingid

Vana Tallinn 100 miljonit pudelit
VAATA
Vana Tallinn Saadik Facebook rakendus
VAATA