Tehtud tööd

Ülemiste keskuse taasavamine

Oktoober 2014

ÜLESANNE

Teavitada avalikkust Ülemiste keskuse taasavamisest ning selle laienenud valikust. Lisaks tutvustada keskuse uut visuaalset identiteeti.

TEOSTUS

Idea PR ja Idea AD koostöös loodi Ülemiste keskuse avamiskampaania kontseptsioon “Elamusi täis”.

PR-meeskond töötas välja peamistele sihtrühmadele suunatud sõnumid, koostas kommunikatsioonistrateegia ning nii avamiseelse kui ka -aegse kommunikatsioonitegevuste plaani.

Lisaks tavapärastele meedialahendustele teles, väli- ning online-meedias kasutati põhisõnumi võimendamiseks mitmeid erilahendusi. Avamiskampaania teleklipi tunnusmeloodia autoriks oli tuntustkoguv lauljanna Anna Kutšinskaja. Tema pala kõlas ka avaüritusel, singlit jagati inimestele tänaval, lennujaamas, bränditud autodes ning anti kingituseks avamisüritusel VIP-külalistele.

Ülemiste City’sse paigaldati Ülemiste värvides VIP-taksode peatused, bränditud autod sõidutasid kliente keskusesse ja linna tagasi. Sadamast ja kesklinnast sai Ülemistesse ka keskuse värvides bussiga. Saabuvate turistide keskusesse kutsumiseks paigutati lennujaama Ülemiste kujunduselementidega pagasilint ja korraldati üritus.

TULEMUS

Avamisnädalavahetusel tehti keskusesse ligi 100 000 külastust, ostude arv oli 116 600 ja käive 2,6 miljonit eurot. Ülemiste kodulehte külastati üle 20 000 korra päevas ja nädalaga lisandus Facebooki lehele 1000 fänni. Keskuse soovitud kuvandit toetavaid meediakajastusi ilmus oktoobris ligi 100.


Seotud artiklid ja lingid

Ülemiste keskuse TV reklaam
VAATA