Tehtud tööd

Starman STARbox

Oktoober–detsember 2012

ÜLESANNE

Kampaania ülesanne oli edukalt turule tuua STARbox – Starmani uus
teenus, milles on ühendatud saadete salvestamine, järelvaatamine ja
videolaenutus. Konkurendil oli sarnane teenus juba olemas, nii et
revolutsiooni Starman teha ei saanud, kuid soovisime inimesed meie
teenusest rääkima saada ja neis huvi tekitada.

TEOSTUS

Kampaania idee aluseks sai vägagi julge insight, millest brändid ealeski rääkida ei taha – inimestele ei meeldi tegelikult reklaamid. Meie võtsime intrigeeriva teema julgelt käsile, sest STARbox võimaldab muuhulgas ka reklaamid vahele jätta. Nii näitasime erinevates meediates viise, kuidas STARbox annab inimestele vabaduse vaadata just seda, mis neile meeldib, ja siis, kui meeldib.

Korraldasime reklaamivastased rahutused tänaval ja sotsiaalmeedias.
Rahutusi kajastas Kanal 2 saade Reporter, rahutuste Facebooki leht
kogus üle tuhande meeldimise ja kommentaari ning üle 240 000
unikaalse vaatamise. Facebookis lasime inimestel valida, mida nad
reklaami asemel telekast näha tahaksid ning populaarsemaid valikuid
näitasime ka otse-eetris. Telereklaamides tutvustasime STARboxi
eeliseid, näidates seal kordusi parajasti eetris oleva filmi parimatest
paladest ning kerisime oma reklaame otse-eetris edasi. Välimeedias
pakkusime videolaenutuse tutvustamiseks inimestele meelelahutust
tipptunni ummikutes – näitasime elumajade seintele filme ja
dokumentaale.

TULEMUS

Kampaania täitis kõik seatud eesmärgid ning uued STARboxid olid
kampaania lõppedes välja müüdud. Mis veelgi olulisem, julge lahendus pani inimesed Starmanist teistelegi rääkima – seda kaks korda tavapärasest enam.