Tehtud tööd

“Shake it to Estonia”

Märts–oktoober 2014

ÜLESANNE

Igal aastal saavad reklaamiagentuurid üliõpilastelt kümneid kirju sooviga tulla praktikale. Kuid kahjuks on lõpptulemus tihti sarnane – paar noort saavad lühikesele praktikale, kus neile just eriti põnevaid ülesandeid ei anta. Tahtsime seda olukorda muuta ja ellu kutsuda programmi, millest päriselt kasu oleks.

TEOSTUS

2014. aasta kevadel alustasime praktikantide otsimisega. Avasime registreerimiseks veebilehe, kus palusime esitada kandideerimiseks vajalikud materjalid, sh lühike ennast tutvustav video. Samal ajal valmistasime koos Ettevõtluse Arendamise Sihtasutusega ette briifi, mida koos praktikantidega lahendama hakata. Briifi sisuks sai reklaamikampaania loomine EuroSpordi kanalile eesmärgiga tutvustada Eestit kui populaarset reisisihti. Suvel asus Idea Akadeemias 5 praktikanti ülesannet lahendama.

TULEMUS

Esimese Idea Akadeemia tulemuseks on 5 õnnelikku praktikanti, kellest üks ühines kohe pärast Akadeemia lõppu ka Idea meeskonnaga. Kuigi kampaania elluviimine ei olnud kliendile kohustuslik, oli EAS praktikantide loodud ideedega niivõrd rahul, et kõik sai reaalsuseks täpselt sellisena nagu kavandatud. Lisaks sotsiaalmeediatäis vahvaid pilte, videoid ja artikleid. Ja lõpetuseks rosin: Idea Akadeemia sai Kuldmuna 2015 konkursil väikekampaaniate kategoorias Pronksmuna.


Seotud artiklid ja lingid

Case study video
VAATA
Acadeemia kokkuvõte
VAATA