Tehtud tööd

Rimi jaekaubanduse konverents

Juuli–august 2012

ÜLESANNE

Luua jaekaubandusketile Rimi valdkonna eestkõneleja kuvand. Pakkuda jaekaupmeestele ja nende partneritele võimalust iga-aastaselt arutleda valdkonna hetkeseisu ja tulevikutrendide teemadel. Lisaks tuua Rimi juhtimisel laiema avalikkuse ette diskussioon Eesti jaekaubanduse olulisemate teemade üle.

TEOSTUS

2011. aastal organiseeritud Rimi jaekaubanduskonverents oli esimene sellelaadne sündmus, mis oli suunatud jaekaubanduses tegutsevatele spetsialistidele ja juhtidele. Üritus pälvis valdkonna liidrite heakskiidu ja ulatusliku meediakajastuse.

TULEMUS

Eesti Suhtekorraldajate Liit (EPRA) tunnustas 2012. aastal Rimi jaekaubanduskonverentsi tiitliga parim suhtekorraldus erasektori kategoorias. Tänaseks on ettevõtmisest saanud igasügisene traditsioon.