Tehtud tööd

Paf-pall

Kevad 2012

ÜLESANNE

Eesmärk oli tõsta Soomes, Rootsis, Hispaanias ja Eestis tegutseva
online-mänguportaali Paf brändituntust Eestis. Lisaks soovisime
kasvatada mängijate arvu paf.com lehel.

TEOSTUS

Eestis kehtivad hasartmängu reklaamile märkimisväärsed piirangud, seetõttu otsisime Pafi tutvustamiseks valdavalt PR- ja üritusturunduse taktikaid. Tõime Eestisse „mullijalgpalli“, mis sobis hästi Pafi kuvandiga (mängides koos sõpradega). Lõbus ja uuenduslik mäng oli Eestis täiesti tundmatu ning sellel puudus nimi ka rahvusvaheliselt.
Projekti avalöögiks oli Kalevi staadionil toimunud FC Flora ja
FC Levadia kohtumine Paf-pallis. Kommunikatsioonitegevustes
kaasasime tuntud Eesti sportlased, ajakirjanikud ning avaliku elu
tegelased. Otseülekanded ja salvestused Paf-palli mängudest jõudsid raadiosse, salvestati teleuudiseid, valmisid viral-videod, pildigaleriid ja uudised online-meedias.

TULEMUS

Paf-pallist sai rahvusvaheline meediasensatsioon ning seda kajastati kui uut Eesti rahvussporti. Rahvusvaheliselt ilmus 54 meediakajastust,
näiteks USAs, Saksamaal, Albaanias ja Inglismaal. Eesti online-meedias ilmus 22 uudist, lisaks rohkelt kajastusi sotsiaalmeedias ning uudislood TV-s. Lõbusast pallimängust õnnestus luua kaubamärk Paf-pall, mis sai kategooria sünonüümiks, nii nagu maailmas on tuntud näiteks Gyproc või Pampers. Paf-mänguportaali turuosa Eestis suurenes 2012. aastal 50% võrra ehk 15,1%-lt 22%-ni.


Seotud artiklid ja lingid

Paf-pall NBCNEWS uudistes NBC News
VAATA