Tehtud tööd

Laima kommide rebränding

Kevad 2012

ÜLESANNE

Laima mainekuvand Eesti turul oli negatiivne ning peamised seosed olid seotud liiga tugevalt Läti, halva kvaliteedi ja odava hinnaga. Eesmärk oli liikuda soovitud sihtrühmale lähemale uue brändikuvandi ja selge looga. Samuti oli vajalik saavutada toodete parem märgatavus riiulitel.

TEOSTUS

Lõime Laima kommidele uued, eestipärased tegelased – muinasjutulised helge iseloomu ja hea stiilitajuga loomad. Keskendusime uute Eesti turule suunatud kommide ja nendele loodud karakterite tutvustamisele sihtrühmas. Kõik meediumid, mida kampaanias kasutasime, pidid võimaldama uute kommide sisu ehk maitsekirjeldust, nime ja välimust esitada. Lisaks omistasime karakteritele vastavalt nende iseloomule Eestis tuntud ja tunnustatud näitlejate ja lauljate hääled.

TULEMUS

Müüginumbrid räägivad enda eest: mahuline müügikasv aasta lõikes +375% ja käibekasv +477%.