Tehtud tööd

Digilevi TasutaTV

Juuni–juuli 2014

ÜLESANNE

Digilevi TasutaTV võrgu haldaja Levira soovis tõsta Eesti ainsa tasuta televisiooniteenuse tuntust. Pärast Eesti üleminekut digitaaltelevisioonile 2010. aastal oli teenuse kommunikatsioon lõpetatud, mistõttu kuivas kiiresti kokku ka infovoog ning bränd jäi tiheda konkurentsiga turul tagaplaanile.

TEOSTUS

Brasiilias peetud jalgpalli MM andis Levirale võimaluse siduda spordiaasta tippsündmus oma põhitegevusega – telepildi edastamisega. Idea PR korraldas Tallinnas Vabaduse väljakul neli avalikku üritust, mille tarbeks tõi Digilevi TasutaTV jalgpalli MM-i mängude teleülekanded 46-ruutmeetrisele ekraanile. Osavõtt üritustest oli prognoositust suurem, ulatudes näiteks finaalmatši ajal 1500 inimeseni.

Juulis lisandus raadioreklaam seitsmel kanalil ning välimeedia LED-ekraanidel. Eel- ja järelteavitusteks kasutasime aktiivselt ka sotsiaalmeediat ning BTL-kommunikatsiooni.

TULEMUS

Ühisvaatamisi kajastati ajakirjanduses 1,5 kuu jooksul 63 korral. Raadioreklaami kuulis kokku umbes 443 000 kõrvapaari, välimeedia kontaktide arv jäi 400 000 ja 900 000 vahele.

TasutaTV fännide arv Facebookis kasvas üle 50% ning postituste nähtavus oli üle 350 000, kogudes 2047 klikki. Ürituse reklaame näidati Facebookis 2,3 miljonit korda. Lisaks koguti üritustel kohapeal loosimisflaieritega 1700 potentsiaalset kliendikontakti.


Seotud artiklid ja lingid

Jalgpalli MMi ühisvaatamine
VAATA